Планування роботи МО

ПЛАН РОБОТИ
методичної майстерні
 вчителів образотворчого мистецтва
на 2019-2020 навчальний рік
  

Проблемна тема міста на 2015-2020 роки:
«Підвищення якості освіти та розвитку
 успішної особистості через професійну
компетентність педагога»


Проблемна тема ММО на 2015-2020 роки:
«Вдосконалення професійної компетентності вчителя образотворчого мистецтва як основи для формування
 і розвитку конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій»



Голова МО: Вишневська Вікторія Аркадіївна (НВК №16)
Секретар: Миронова Віталіна Сергіївна (ЗОШ №24)






Проблемна тема
ММО на 2019-2020 н. р.:

«Розвиток професійної компетентності вчителів образотворчого мистецтва в умовах відкритого освітнього простру»


Основні напрямки  роботи ММО :

1.                    Поглиблення методичних знань, технологій навчання і виховання  в сучасних умовах для підвищення рівня методологічної компетентності вчителів образотворчого мистецтва.
2.                    Використання мультимедійних технологій на уроках ОМ Розширення і поглиблення практичних знань, умінь, навиків використання ІКТ на уроках образотворчого мистецтва вчителів ОТМ
3.                    Продуктивність роботи вчителя над проблемною темою.
4.                    Продовження створення роздаткового матеріалу з послідовністю виконання практичних-творчих робіт для учнів 5-х – 7-х  класів  за новою програмою.
5.                    Функціонування  блогу вчителів образотворчого мистецтва для розповсюдження знань, передового педагогічного досвіду, досягнутих результатів з предмету вчителів вищої категорії, старших вчителів. вчителів методистів.
6.                    Вдосконалення моніторингових досліджень з участі та результативності вчителів міста в конкурсах ОТМ та ДУМ.






АНАЛІЗ
стану роботи ММО вчителів образотворчого мистецтва
за 2018– 2019  н. р.,
які працювали над проблемною темою: «Розвиток професійної компетентності вчителів образотворчого мистецтва в умовах відкритого освітнього простору»
    У цьому навчальному році в роботі ММО вчителів образотворчого мистецтва використовувалися різні форми роботи: теоретичні семінари, семінари-практикуми, практичні заняття, зустріч за круглим столом, індивідуальні консультації.
    З метою поліпшення науково-теоретичної, методичної підготовки викладачів міста в серпні було проведено традиційний теоретичний семінар на тему: «Актуальні проблеми викладання предмету «Образотворче мистецтво» у 2018-2019 н.р.». На ньому заслухали звіт керівника ММО  Вишневської В.А. (НВК №16) про роботу методичного об’єднання за попередній рік та проаналізували недоліки в роботі. Також Вишневська В.А. ознайомила з методичними рекомендаціями щодо викладання дисциплін художньо-естетичного циклу у 2018-2019 н.р.  на основі рекомендацій департаменту освіти і науки ЗОДА та МОН України.
    Своїм досвідом роботи по темі «Значення уроків образотворчого мистецтва у корекції психоемоційного стану учнів» поділилася Акімова О.О. (Г.№10), Миронова В.С. (ЗОШ №24) презентувала методичну літературу з проблем викладання образотворчого мистецтва в школі. Проведено діагностування вчителів щодо виявлення тем та питань, що викликають труднощі при викладанні предмету. На основі цього керівником ММО Вишневською В.А. було складено план роботи ММО на 2018-2019 н. р.
    Для підвищення рівня  навичок роботи з акварельними фарбами Каралієва Т.В. (керівник гуртка з образотворчого мистецтва при ПДЮТ) для вчителів міста провела майстер-клас на тему «Малювання лаванди акварельними фарбами».
    У листопаді на базі ЗОШ № 20 у форматі зустрічі у творчій вітальні пройшло друге засідання ММО на тему: «Підвищення практичної підготовки вчителів міста при викладанні тем з «Декоративно-ужиткового мистецтва враховуючи інноваційний характер освіти».  Для  вчителів міста в рамках атестації Андріяшко В.М. (ЗОШ №20) представив свій творчий звіт та майстер-клас  на тему «Художня обробка шкіри в декоративно-ужитковому мистецтві». Учителі, у ролі учнів, виконали запропоновану творчу роботу, а на практичному занятті підвищили рівень з практичних вмінь та навичок у роботі в техніці художньої обробки шкіри.
    На базі Ліцею №9 пройшло третє засідання ММО за темою «Впровадження інтерактивних форм роботи на уроках образотворчого мистецтва». Мішустіна Н.В. (ЗОШ № 6) виступила з доповіддю на тему «Розвиток пізнавальних здібностей школярів шляхом впровадження ІКТ» (з досвіду роботи вчителя). Малініна М.Т. (ЗОШ № 11) розповіла про інтерактивні форми й методи навчання на уроках образотворчого мистецтва. Для підвищення рівня  навичок роботи з олійними фарбами Антонюк В.І. (Г.№ 9) для вчителів міста провів майстер-клас на тему «Малювання краєвиду олійними фарбами».
    У січні, у рамках атестації, учитель ЗОШ № 15 Кардашов В.М. продемонстрував відкритий урок у 6-му класі на тему: «Натюрморт у теплій кольоровій гамі». При проведенні уроку вчитель дотримувався загально дидактичних вимог, належна увага надавалась розвитку художньої діяльності учнів. Учні працювали творчо і тому досягли певних результатів.
    07 лютого 2019 року на базі Мелітопольського навчально-виховного комплексу № 16 відбулася методична майстерня вчителів мистецьких дисциплін. Зустріч пройшла у формі АRТ-квесту на тему: «Технології розвитку креативності учнів на уроках мистецьких дисциплін».
    Педагоги освітніх закладів міста долучились до майстер-класів, на яких були запропоновані нестандартні форми роботи на уроках музичного і обра -зотворчого мистецтва.
    У рамках квесту вчителі працювали на art-зупинках:
·        art-зображення – «Монотипія» (Вишневська В.А., НВК №16);
·        art-mix – «Паперопластика. Оригамі» (Кацило Н.В., СШ №23);
·        art-music – вокально-хорова робота на уроках (Філіппова О.Г., НВК №16);
·        art-ритмічна платформа – підходи та методики формування почуття ритму в учнів (Покатильська Г.В., СШ №25)
    Новий формат проведення заходу як art-квесту оцінений учасниками дуже високо. Позитивні емоції, активний процес засвоєння нових знань, можливості для вивчення та популяризації передового педагогічного досвіду вчителів міста - усе це сприяє зростанню професійної компетентності вчителя НУШ – «агента змін».
    У березні на базі ЗОШ №4 пройшло п’яте засідання ММО. Разом з учителями трудового навчання відбулося засідання практичної педагогічної лабораторії  «Впровадження творчих проектів за темою «Виготовлення прикраси зі шкіри. Квітка». Провела майстер-клас Барняк В.В. (ЗОШ № 4). Продовження засідання пройшло за круглим столом на тему «Компетентний учитель-компетентний учень». Слухали доповідь Майдебури Н.Б. (ЗОШ № 7) на тему «Співпраця учителя й учня на уроках та в позакласній роботі» (з досвіду роботи вчителя). Вишневська В.А.( керівник ММО, НВК № 16) ознайомила з підсумками результатів роботи вчителів міста у 2018-2019 навчальному році. Учителями обговорювались питання щодо підготовки та участі колективів шкіл у міських та обласних оглядах,  конкурсах художньо-естетичного циклу.
За 2018-2019 навчальний рік  вчитель Вишневська В.А. (НВК №16) підготувала методичні рекомендації для впровадження культурологічного компоненту на уроках ОТМ та розробку уроку в 7-му класі за темою «Вишивка – невмирущий оберіг»  ( у рамках співпраці з МДПУ міста Мелітополя).
У цьому році двоє вчителів міста з образотворчого мистецтва успішно пройшли атестацію. Підвищив рівень своєї кваліфікації Андріяшко В.М. (ЗОШ №20) - присвоєно звання «учитель вищої категорії». Кардашов В.М. (ЗОШ №15) – відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та раніше присвоєному педагогічному  званню  «учитель-методист». Також за багаторічну плідну науково-педагогічну діяльність Кардашова Володимира Миколайовича нагороджено медаллю «За заслуги в освіті» (листопад, 2018р.). З 01.09.2018 р. він навчається в магістратурі в Київському інституті реклами за спеціальністю «Дизайн»
Учитель Антонюк Володимир Іванович (Л. № 9)  був нагороджений  грамотою від відділу культури управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області «За співпрацю з бібліотеками міста Мелітополя» (квітень 2019 р.).  Протягом року персональні роботи учнів гуртка «Веселка»   (керівник Антонюк В.І.) виставлялися в міських бібліотеках. У журналі «Мистецтво та освіта» №1 за  2019 рік вийшла стаття Володимира Івановича на тему «Малювання сухою пастеллю на уроках образотворчого мистецтва»
Учителі образотворчого мистецтва за минулий навчальний рік змогли підвищити свій рівень кваліфікації ще й на таких заходах, як:
·        тренінг «Векторна графіка» ЗОІППО – Майдебура Н.Б. (ЗОШ № 7) , Миронова В.С. (ЗОШ № 24);
·        вебінар «Зміст і технології викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» у школі». Інтернет. Портал «ВСЕОСВІТА» - Миронова В.С. (ЗОШ №24);
·        науково-практична конференція «Формування стратегії міжкультурної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології» Мелітополь МДПУ -  Федотова Т.Л. (Л. №19);
·        семінар - практикум «Сучасні комунікаційні технології в навчальному процесі в закладах середньої освіти» Мелітополь МДПУ - Федотова Т.Л. (Л. №19)
      Кожен член методичного об'єднання працював над своєю індивідуальною проблемною темою, займався самоосвітою, велику увагу приділяв роботі з обдарованими дітьми. Результатами цієї роботи є постійна та активна участь обдарованих учнів протягом навчального року в різноманітних конкурсах та виставках. Кращі роботи були нагороджені на міському, обласному та всеук -раїнському рівні грамотами та дипломами.
План роботи ММО виконано в повному обсязі. Семінари та засідання    було проведено в кабінетах ОТМ шкіл міста НВК № 16,  ЗОШ № 15, ЗОШ № 20, Л. №9 та ЗОШ № 4.  На жаль, не всі вчителі брали активну участь у роботі ММО.
НЕДОЛІКИ В РОБОТІ  ММО
1.     Спостерігаються труднощі в молодих спеціалістів зі створення оптимальних умов для формування ключових компетентностей учнів на уроках образотворчого мистецтва.
2.     Деякі вчителі образотворчого мистецтва не уважно знайомляться з положеннями конкурсів; встановлено невідповідність супровідної документації інформаційно-методичним рекомендаціям.
3.     Деякі школи міста не брали участь у заходах художньо-технічної творчості або надали роботи виконані на низькому рівні.
4.     Блог вчителів ОТМ  м. Мелітополя працює епізодично.
5.     Не всі вчителі брали активну участь у роботі ММО.

ЗАВДАННЯ  ММО на 2019-2020 н. р.
·        Провести діагностування вчителів з метою виявлення питань, що     викликають найбільші труднощі при викладанні предмету.
·        Продовжити знайомити молодих спеціалістів та нових вчителів ОТМ з досвідом роботи більш досвідчених вчителів, використовуючи наукові досягнення і методичні знахідки.
·        Продовжити практичне впровадження знань вчителів ОТМ  з формування основних компетентностей учнів на уроках образотворчого мистецтва.
·        Постійне оновлення інформації  на віртуальному середовищі методичного об’єднання вчителів на блозі вчителів ОТМ міста.
·        Продовжити теоретичне та практичне впровадження знань вчителів ОТМ щодо використання інноваційних комп’ютерних технологій на уроках ОТМ та позаурочній діяльності з метою підвищення інтересу до предмету та розвитку творчих здібностей.
·        Звернути увагу вчителів на чітке виконання вимог щодо конкурсів, що
      подаються у положеннях, на їх кількість та якість виконання наданих        експонатів.



















СКЛАД МЕТОДИЧНОГО ПІДРОЗДІЛУ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 2019-2020 н. р.
Школа
ПІБ
Дата народ.
Освіта
Кате
горія
Звання
Пед
стаж
Рік курс. підг.
Рік атестції
Класи
Проблемна тема з предмету

№1
Вагіс
Олег Вікторович
06.01
1963
Вища
ЗДУ 1989
Вища
Учитель методист
30
02.03-11.05.2016
20.03.
2017
5-7
Особистісно-зорієнтований підхід в процесі вивчення ОБМ


№4
Барняк Віта
Володимирівна
01.02
1976
Вища, МДПІ 1998
Спец.
-           
9
16.01-27.01.2017
15.03
2018
5-7
Розвиток креативності учнів засобами інтерактивних технологій на уроках мистецтва


Л №5
Саєнко Лілія Миколаївна
23.06
1961
Вища
МДПІ 1978
Вища
Учитель методист
36
02.03-11.05.
2016
26.03.
2017
5-7
Використання арт-технології та цифрових освітніх ресурсів на уроках естетичного циклу з метою виховання особистості з високим рівнем життєвої компетентенції.

№6
Мишустіна Наталя Володимирівна
21.11
1968
Вища
МДПУ 1996
Вища
Старший учитель
30
15.05-02.06.2017
16.03
2015
5-7
Розвиток пізнавальних здібностей шляхом впровадження ІКТ

№7
Майдебура Наталія Борисівна
27.04
1973
Вища , ХДПІ, 1995
Вища
-           
18
23.05-03.06
2016
24.03
2015
5-7
Формування компетентно-творчої особистості учня шляхом використання інноваційних технологій на уроках образотворчого мистецтва

№8
Винниченко Тетяна Вацлавівна
15.07.
1970
Вища
ДонГУ, 1996
Вища
-           
22
2014
11.03.
2015
5-7
Розвиток творчої та самостійної особистості засобами інноваційних технологій

№9
Антонюк Володимир Іванович
13.11
1963
Вища,
МДПІ
1989
Вища
-
29
2018
2024
5-7
Упровадження естетичного виховання на уроках образотворчого мистецтва

Л№10
Акімова Олена
Олегівна
02.05
1982
Вища
МДПІ  2008
спеціаліст
-           
11.6
-           
21.03
2016
5-7
Значення уроків образотворчого мистецтва у корекції психоемо- ційного стану учнів

11
Малініна Марія Тарасівна
26.03
1970
Вища
МДПІ  1995 р
1
-           
20
16.01-27.01.2017
23.032018
5-9
Впровадження інтерактивних форм роботи на уроках образотворчого мистецтва


13
Лучкіна Альона Віталіївна
09.08.
1996
Вища
спеціаліст
-
-
31.05.2019
-
 5-7
Розвиток креативності учнів засобами технології створення ситуації успіху


14
вакансія










15
Кардашов Володимир Миколайовмч
26.11.
1954
Вища, Одес ПІ,
1982
Вища
Учитель-методист, кандидат пед.. наук
45
2017
28.03.2019
5-11
Художньо-творчий розвиток школярів

16
Вишневська Вікторія Аркадіївна
27.05
1974

Вища
Вища
-           
23
16.01-27.01.2017
29.03.2018
5-7
Розвиток творчої компетентності учнів на уроках образотворчого мистецтва через використання інноваційних технологій в умовах відкритого освітнього простору

Г №
19
Федотова Тетяна Леонідівна
24.08
1968
Вища Сумський держ. пед.
інс-т ім. А.С.Макаренка
спеціаліст
-
28
-
-
5-10
Формування навчально- пізнавальної компетентності та естетичного смаку учнів на уроках мистецтва, шляхом використання ІКТ

20
Андріяшко
 Володимир Миколайович
28.11
1966
Вища

І
-           
29
31.10-11.11.2016
28.03.2019
4,
 5-7
Розвиток творчого мислення на уроках образотворчого мистецтва засобами особистісно-орієнтованого навчання

22
Раділова
Тетяна
Василівна
12.04.
1988
Вища,
КНУ
2014
спеціаліст
-           
10
-
-
5-7
Естетичне виховання учнів засобами образотворчого
мистецтва

23
Кацило Наталія Вікторівна
25.04
1968
Вища
МДПІ 1990
МДПУ 2004
Вища
Учитель-методист
29
12-23.02
2018
03.04.
2018
5-7
Розвиток художньої предметної компетентності учнів на уроках образотворчого мистецтва через упровадження демократичних принципів навчання

23
Тюріна Олена Василівна
28.06
1973
Вища,
ХДПУ, 1995
Вища
Учитель-методист
24
27.11-15.12
2017
31.03
2015
1-4
Розвиток демократичних цінностей в учнів засобами авторської методичної системи художньої діяльності

24
Миронова Віталіна Сергіївна
23.10
1977
Вища, МПДУ 2006
І
-           
20
30.10.-11.11.2016
23.03
2015
5-7
Розвиток художньо-творчої уяви школярів як основа розвитку їх творчого потенціалу

25
---






























Аналіз педагогічних кадрів
(2019-2020 н.р.)

I.                   Всього вчителів – 18
З них мають:
·        Спеціальну освіту – 6
·        Педагогічну за іншим фахом – 12

-         Зі стажем до 5 років  - 1
-         Від 5 до 25 років – 9
-         Більше 25 років – 8

II.   Освіта:
·        Вища – 18
·        Сер. спец. – 0

III.             Кваліфікація:
·         «спеціаліст» - 5
·        «I I категорія» - 0
·        «I категорія» - 3
·        «вища категорія» - 10

IV.            Звання:
·        Старший учитель -1
·        Учитель-методист – 5
·        Заслужений учитель - 0
·        Кандидат наук – 1
·        Доктор наук - 0




Серпень. 2019 р., НВК № 16
Перше засідання ММО вчителів образотворчого мистецтва
Тема
Актуальні проблеми викладання предмету
«Образотворче мистецтво»  у   2019-2020 н. р.
Форма
Зустріч у творчій вітальні
Теоретичний блок
1.
Аналіз роботи ММО за 2018-2019 н.р.
Вишневська В.А.,
НВК № 16
.2.
Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів.
Планування на 2019-2020 н.р
Вишневська В.А.,
НВК № 16
Практичний блок
1.
Майстер-клас «Малювання акварельними фарбами в техніці
«А-ля прима»»
Карайлієва Т.В.,  ПДЮТ
2.
Презентація методичної літератури з проблем викладання образотворчого мистецтва
Федотова Т.Л.
Л. № 19
















Жовтень  2019 р.,   ЗОШ  № 7
Друге засідання ММО вчителів образотворчого мистецтва
Тема:
«Впровадження інтерактивних форм 
роботи на уроках образотворчого мистецтва»

Форма:
Методичний аукціон
Теоретичний блок
1.
Обмін досвідом. Розвиток пізнавальних здібностей школярів шляхом впровадження ІКТ.
Вишневська В.А.
НВК  № 16

2.
Обмін досвідом.  Розвиток творчої та самостійної особистості засобами інноваційних технологій.
Винниченко Т. В. ЗОШ  № 8
3.
Дискусія. Інноваційна діяльність на уроках образотворчого мистецтва в контексті проекту "Нова українська школа".
    
Педагоги шкіл міста
Практичний блок






 Тренінг.
«Колективна творча діяльність на уроках образотворчого мистецтва»
Майдебура Н.Б.,
ЗОШ № 7







Січень  2020 р.      «АРТ-студія»  міста  Мелітополя.
Третє  засідання
Тема:
Арт-простір як інструмент підвищення професійної   компетентності вчителів мистецьких дисциплін.
Форма:
Педагогічна галерея.
Теоретичний блок
1.
Арт-простір – платформа для творчого зростання вчителів міста.
С.О. Романенко, методист міськуо
Вишневська В.А., НВК № 16,
Покатильська Г.В., СШ № 25
2.
«Арт-презентації» - зустріч з цікавими і творчими особистостями.
Вишневська В.А., НВК №16
Покатильська Г.В., СШ № 25
3.
Дискусія «Шляхи розвитку арт-простору з метою самореалізації педагогів міста»
Педагоги шкіл міста
Практичний блок
1.
Методична сушка «ТОР-20» (картин досягнень вчителів музичного та образотворчого мистецтва)
Вишневська В.А., НВК №16
Покатильська Г.В., СШ № 25
2.

«Різдвяні мотиви» - виставки творчих робіт, камерний концерт.
Педагоги шкіл міста



Березень 2019 р.      НВК № 16
Четверте  засідання ММО вчителів образотворчого мистецтва
Тема:
« Компетентний учитель – компетентний учень»
Форма:
Зустріч у творчій вітальні
Теоретичний блок
1.
Круглий стіл.
Від творчості учителя до творчої особистості учня.  Підсумки  результатів  роботи  вчителів міста у 2019-2020 навчальному  році.
Вчителя міста. Вишневська В.А.,
НВК № 16
2.
Обмін досвідом.  «Розвиток художньо-творчих здібностей учнів засобами нетрадиційного малювання».
Педагоги шкіл міста
3.
Доповідь. «Шляхи розвитку креативного мислення  на уроках художньо-естетичного циклу»
Кардашов В.М., СШ № 15
Практичний блок
1.


Тренінг «Розвиток креативних здібностей педагогів»
Психолог  НВК №16,
 Зубова О.О.

.
Проблемна тема
ММО на 2016-2017 н. р.:

«Вдосконалення професійної компетентності вчителя образотворчого мистецтва як основи для формування і розвитку конкурентноспроможньої особистості
засобами інноваційних технологій»


Основні напрямки  роботи ММО :

1.                    Поглиблення методичних знань, технологій навчання і виховання  в сучасних умовах для підвищення рівня методологічної компетентності вчителів образотворчого мистецтва.
2.                    Використання мультимедійних технологій на уроках ОМ Розширення і поглиблення практичних знань, умінь, навиків використання ІКТ на уроках образотворчого мистецтва вчителів ОТМ
3.                    Продуктивність роботи вчителя над проблемною темою.
4.                    Продовження створення роздаткового матеріалу з послідовністю виконання практичних-творчих робіт для учнів 5-х – 7-х  класів  за новою програмою.
5.                    Функціонування  блогу вчителів образотворчого мистецтва для розповсюдження знань, передового педагогічного досвіду, досягнутих результатів з предмету вчителів вищої категорії, старших вчителів. вчителів методистів.
6.                    Вдосконалення моніторингових досліджень з участі та результативності вчителів міста в конкурсах ОТМ та ДУМ.
7.                    Підготовка та участь шкіл у міському огляді-конкурсу кабінетів образотворчого мистецтва.








ЗМІСТ РОБОТИ
Перше засідання ММО
07.09.16 р.  НВК № 16
Теоретичний семінар.
Тема:                Актуальні проблеми викладання предмету
«Образотворче мистецтво» у 2016-2017 н. р.

Зміст
Відповідальний
Очікувальний результат
1
Звіт про роботу ММО за 2015-2016 н. р. та напрямки роботи на 2016-2017 н. р.

Керівник ММО Вишневська В.А., НВК № 16
Планування роботи ММО на 2016-2017 н. р.
2
Завдання по веденню курсу «Образотворче мистецтво» на основі обласних та міністерських рекомендацій.

Методист міськуо Романенко С. О.

Робота за новою програмою Державного стандарту для  учнів 5-х, 6-х, 7-х класів
3
Результати участі шкіл міста в Всеукраїнському конкурсі-виставці з  декоративно-ужиткового та образотворчого  мистецтва
Прядка Л. В., ЗОШ №14.

Прийняти до уваги результати  участі  шкіл міста .
4
Діагностування вчителів з метою виявлення питань що викликають найбільші труднощі при викладанні предмету
Керівник ММО Вишневська В.А., НВК № 16

Поглиблення методичних знань, технологій навчання і виховання на уроках. 
5
Огляд статей фахових журналів «Мистецтво та освіта», «Мистецтво в школі», та журналів «Все для вчителя», «Директор».

Миронова В.С. ЗОШ № 24
Прийняти до уваги статті фахових журналів














Друге засідання ММО
Листопад 2016 р. НВК №16

Семінар-практикум
Тема: «Використання інформаційних технологій для підвищення мотиваційної та інформаційної компетентностей  вчителів міста»

Зміст
Відповідальний
Очікувальний результат
1
Впровадження нових інформаційних технологій на уроках образотворчого мистецтва. «А я роблю це так!» (З досвіду роботи вчителя)
Кацило Н. В., ЗОШ  №23

Підвищення рівня  інформаційної  компетентності вчителів міста
2
Модель уроку для учнів 6-х класів з використанням медіатехнологій

Майдебура Н.Б., ЗОШ №7 

Проведення  уроків для учнів 6-х класів з викорис- танням  медіатехнологій
3
Використання  web-квестів у навчально-виховному процесі.
 (З досвіду роботи вчителя)



Катюха С.М.,
 Г. №9
Створення зразка web-квеста з образотворчого мистецтва
4

Функціонування  блогу вчителів образотворчого мистецтва.
Миронова В.С. ЗОШ № 24
Продовження функціонування  блогу вчителів образотворчого мистецтва
















Третє засідання ММО

Січень  2017 р. НВК №16
Теоретичний семінар.
Тема:           Компетентний учитель – компетентний учень

Зміст
Відповідальний
Очікувальний результат
1
Розвиток творчого мислення на уроках образотворчого мистецтва. (З досвіду роботи вчителя)

Андріяшко В.М., ЗОШ № 20
Використання досвіду роботи на уроках образотворчого мистецтва

2
Міжпредметні зв’язки на уроках образотворчого мистецтва.
(З досвіду роботи вчителя)

Вишневська В.А., НВК № 16

Використання досвіду роботи на уроках образотворчого мистецтва

3
Підготовка та участь колективів шкіл у міських та обласних оглядах,  конкурсах художньо-естетичного циклу.

Методист міськуо Романенко С. О
Спрямувати роботу по підготовці до участі  у конкурсах.
4

Круглий стіл.
Підготовка до участі  шкіл у міському огляді-конкурсу кабінетів образотворчого мистецтва
Вчителя  міста
Спрямувати роботу по підготовці до участі  у конкурсі.
















Четверте засідання ММО
Квітень 2017  р. НВК №16
Практичний семінар.

Тема: Підвищення практичної підготовки вчителів міста при викладанні тем з «Декоративно-ужиткового мистецтва»  враховуючи інноваційний характер освіти.

Зміст
Відповідальний
Очікувальний результат
1
Традиційні техніки зображення.
Петриківський розпис.
(З досвіду роботи вчителя)

Катюха С.М.,
 Г. №9
Підвищення рівня професійної компетентності вчителів міста при роботі з традиційними техніками малювання.
2
«Майстер – клас»: «Виготовлення святкових подарунків»
Миронова В.С. ЗОШ № 24,
Сова О. О.
ЗОШ № 22

Обмін досвідом з метою впровадження в практику роботи.

3
Від творчості учителя до творчої особистості учня.  Підсумки результатів  роботи  вчителів міста у 2016-17 навчальному  році.

Керівник ММО Вишневська В.А., НВК № 16
Підсумки результатів роботи вчителів міста у навчальному році.





Комментариев нет:

Отправить комментарий