ПЛАН РОБОТИ
методичної майстерні
вчителів образотворчого мистецтва
на 2019-2020 навчальний рік
Проблемна тема міста на
2015-2020 роки:
«Підвищення якості освіти та розвитку
успішної особистості через
професійну
компетентність педагога»
Проблемна тема ММО на 2015-2020
роки:
«Вдосконалення професійної компетентності вчителя
образотворчого мистецтва як основи для формування
і розвитку
конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій»
Голова МО: Вишневська Вікторія Аркадіївна (НВК №16)
Секретар: Миронова Віталіна Сергіївна (ЗОШ №24)
Проблемна
тема
ММО
на 2019-2020 н. р.:
«Розвиток професійної компетентності вчителів
образотворчого мистецтва в умовах відкритого освітнього простру»
Основні
напрямки роботи ММО :
1.
Поглиблення
методичних знань, технологій навчання і виховання в сучасних умовах для підвищення рівня
методологічної компетентності вчителів образотворчого мистецтва.
2.
Використання
мультимедійних технологій на уроках ОМ Розширення і поглиблення практичних
знань, умінь, навиків використання ІКТ на уроках образотворчого мистецтва
вчителів ОТМ
3.
Продуктивність
роботи вчителя над проблемною темою.
4.
Продовження створення
роздаткового матеріалу з послідовністю виконання практичних-творчих робіт для
учнів 5-х – 7-х класів за новою програмою.
5.
Функціонування блогу вчителів образотворчого мистецтва для
розповсюдження знань, передового педагогічного досвіду, досягнутих результатів
з предмету вчителів вищої категорії, старших вчителів. вчителів методистів.
6.
Вдосконалення
моніторингових досліджень з участі та результативності вчителів міста в
конкурсах ОТМ та ДУМ.
АНАЛІЗ
стану роботи ММО вчителів образотворчого мистецтва
за 2018– 2019 н. р.,
які працювали
над проблемною темою: «Розвиток
професійної компетентності вчителів образотворчого мистецтва в умовах
відкритого освітнього простору»
У цьому
навчальному році в роботі ММО вчителів образотворчого мистецтва
використовувалися різні форми роботи: теоретичні семінари, семінари-практикуми,
практичні заняття, зустріч за круглим столом, індивідуальні консультації.
З
метою поліпшення науково-теоретичної, методичної підготовки викладачів міста в серпні було проведено традиційний теоретичний
семінар на тему: «Актуальні
проблеми викладання предмету «Образотворче мистецтво» у 2018-2019 н.р.».
На ньому заслухали звіт керівника ММО
Вишневської В.А. (НВК №16) про роботу методичного об’єднання за
попередній рік та проаналізували недоліки в роботі. Також Вишневська В.А.
ознайомила з методичними рекомендаціями щодо викладання дисциплін
художньо-естетичного циклу у 2018-2019 н.р.
на основі рекомендацій департаменту освіти і науки
ЗОДА та МОН України.
Своїм
досвідом роботи по темі «Значення уроків образотворчого мистецтва
у корекції психоемоційного
стану учнів» поділилася Акімова О.О. (Г.№10), Миронова В.С. (ЗОШ №24)
презентувала методичну літературу з проблем викладання образотворчого
мистецтва в школі. Проведено діагностування вчителів щодо
виявлення тем та питань, що викликають труднощі при викладанні предмету. На
основі цього керівником ММО Вишневською В.А. було складено план роботи ММО на
2018-2019 н. р.
Для підвищення
рівня навичок роботи з акварельними
фарбами Каралієва Т.В. (керівник гуртка з образотворчого мистецтва при ПДЮТ)
для вчителів міста провела майстер-клас на тему «Малювання лаванди акварельними
фарбами».
У листопаді на базі ЗОШ № 20 у форматі
зустрічі у творчій вітальні пройшло друге засідання ММО на тему: «Підвищення
практичної підготовки вчителів міста при викладанні тем з
«Декоративно-ужиткового мистецтва враховуючи інноваційний характер
освіти». Для вчителів міста в рамках
атестації Андріяшко
В.М. (ЗОШ №20) представив
свій творчий звіт та майстер-клас на тему «Художня обробка шкіри в
декоративно-ужитковому мистецтві».
Учителі, у ролі учнів, виконали
запропоновану творчу роботу,
а
на практичному занятті підвищили рівень з практичних вмінь та навичок у роботі
в техніці художньої обробки
шкіри.
На базі Ліцею
№9 пройшло третє засідання ММО за темою «Впровадження інтерактивних форм роботи
на уроках образотворчого мистецтва». Мішустіна Н.В. (ЗОШ № 6) виступила з
доповіддю на тему «Розвиток пізнавальних здібностей школярів шляхом
впровадження ІКТ» (з досвіду
роботи вчителя). Малініна М.Т. (ЗОШ № 11) розповіла про інтерактивні
форми й методи навчання на уроках образотворчого мистецтва. Для підвищення
рівня навичок роботи з олійними фарбами
Антонюк В.І. (Г.№ 9) для вчителів міста провів майстер-клас на тему «Малювання
краєвиду олійними фарбами».
У січні, у
рамках атестації, учитель ЗОШ № 15 Кардашов В.М.
продемонстрував відкритий урок у 6-му класі на тему:
«Натюрморт у теплій кольоровій гамі». При проведенні уроку вчитель дотримувався
загально дидактичних вимог, належна увага надавалась розвитку художньої
діяльності учнів. Учні працювали творчо і тому досягли певних результатів.
07 лютого 2019 року на базі Мелітопольського
навчально-виховного комплексу № 16 відбулася методична майстерня вчителів
мистецьких дисциплін. Зустріч пройшла у формі АRТ-квесту на
тему: «Технології розвитку креативності учнів на уроках мистецьких дисциплін».
Педагоги освітніх
закладів міста долучились до майстер-класів, на яких були запропоновані
нестандартні форми роботи на уроках музичного і обра -зотворчого мистецтва.
У рамках квесту вчителі
працювали на art-зупинках:
·
art-зображення – «Монотипія» (Вишневська
В.А., НВК №16);
·
art-mix – «Паперопластика. Оригамі»
(Кацило Н.В., СШ №23);
·
art-music – вокально-хорова робота на
уроках (Філіппова О.Г., НВК
№16);
·
art-ритмічна платформа – підходи та
методики формування почуття ритму в учнів (Покатильська Г.В., СШ №25)
Новий формат проведення заходу як
art-квесту оцінений учасниками дуже високо. Позитивні емоції, активний процес
засвоєння нових знань, можливості для вивчення та популяризації передового
педагогічного досвіду вчителів міста - усе це сприяє зростанню професійної
компетентності вчителя НУШ – «агента змін».
У березні на
базі ЗОШ №4 пройшло п’яте засідання ММО. Разом з учителями трудового навчання
відбулося засідання практичної педагогічної лабораторії «Впровадження творчих проектів за темою
«Виготовлення прикраси зі шкіри. Квітка». Провела майстер-клас Барняк В.В. (ЗОШ
№ 4). Продовження засідання пройшло за круглим столом на тему «Компетентний
учитель-компетентний учень». Слухали доповідь Майдебури Н.Б. (ЗОШ № 7) на тему «Співпраця учителя й учня на уроках та в позакласній
роботі» (з досвіду роботи вчителя). Вишневська В.А.( керівник ММО, НВК № 16) ознайомила з
підсумками результатів роботи вчителів міста у 2018-2019 навчальному році. Учителями
обговорювались питання щодо підготовки
та участі колективів шкіл у міських та обласних оглядах, конкурсах художньо-естетичного циклу.
За 2018-2019
навчальний рік вчитель Вишневська
В.А. (НВК №16) підготувала методичні
рекомендації для впровадження культурологічного компоненту на уроках ОТМ та розробку уроку в 7-му класі за темою «Вишивка –
невмирущий оберіг» ( у рамках співпраці з МДПУ міста Мелітополя).
У
цьому році двоє вчителів
міста з образотворчого мистецтва успішно пройшли атестацію. Підвищив рівень своєї кваліфікації Андріяшко В.М. (ЗОШ
№20) - присвоєно звання «учитель вищої категорії». Кардашов В.М. (ЗОШ №15) –
відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої
категорії» та раніше присвоєному педагогічному
званню «учитель-методист». Також
за багаторічну плідну науково-педагогічну діяльність Кардашова Володимира
Миколайовича нагороджено медаллю «За заслуги в освіті» (листопад, 2018р.). З
01.09.2018 р. він навчається в магістратурі в Київському інституті реклами за
спеціальністю «Дизайн»
Учитель Антонюк
Володимир Іванович (Л. № 9) був
нагороджений грамотою від відділу
культури управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області «За
співпрацю з бібліотеками міста Мелітополя» (квітень 2019 р.). Протягом року персональні роботи учнів гуртка
«Веселка» (керівник Антонюк В.І.)
виставлялися в міських бібліотеках. У журналі «Мистецтво та освіта» №1 за 2019 рік вийшла стаття Володимира Івановича
на тему «Малювання сухою пастеллю на уроках образотворчого мистецтва»
Учителі образотворчого мистецтва за минулий навчальний
рік змогли підвищити свій рівень кваліфікації ще й на таких заходах, як:
·
тренінг «Векторна графіка»
ЗОІППО – Майдебура Н.Б. (ЗОШ № 7) , Миронова В.С. (ЗОШ № 24);
·
вебінар «Зміст і
технології викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» у школі». Інтернет. Портал
«ВСЕОСВІТА» - Миронова В.С. (ЗОШ №24);
·
науково-практична
конференція «Формування стратегії міжкультурної комунікації особистості учня в
онтогенезі: від методики до методології» Мелітополь МДПУ - Федотова Т.Л. (Л. №19);
·
семінар
- практикум «Сучасні комунікаційні технології в навчальному процесі в закладах
середньої освіти» Мелітополь МДПУ - Федотова Т.Л. (Л. №19)
Кожен член методичного об'єднання працював
над своєю індивідуальною проблемною темою, займався самоосвітою, велику увагу
приділяв роботі з обдарованими дітьми. Результатами цієї
роботи є постійна та активна участь обдарованих учнів протягом навчального року
в різноманітних конкурсах та виставках. Кращі роботи були нагороджені
на міському, обласному та всеук -раїнському рівні грамотами та дипломами.
План
роботи ММО виконано в повному обсязі. Семінари та засідання було проведено в кабінетах ОТМ шкіл міста
НВК № 16, ЗОШ № 15, ЗОШ № 20, Л. №9 та ЗОШ № 4. На жаль, не всі вчителі брали активну участь
у роботі ММО.
НЕДОЛІКИ В РОБОТІ ММО
1. Спостерігаються
труднощі в
молодих спеціалістів зі створення оптимальних умов для формування ключових
компетентностей учнів на уроках образотворчого мистецтва.
2. Деякі
вчителі образотворчого мистецтва не уважно знайомляться з положеннями
конкурсів; встановлено невідповідність супровідної
документації інформаційно-методичним рекомендаціям.
3. Деякі
школи міста не брали участь у заходах художньо-технічної творчості або надали
роботи виконані на низькому рівні.
4.
Блог вчителів ОТМ м. Мелітополя працює епізодично.
5.
Не всі вчителі брали активну участь у
роботі ММО.
ЗАВДАННЯ ММО
на 2019-2020 н. р.
·
Провести діагностування вчителів з метою
виявлення питань, що викликають
найбільші труднощі при викладанні предмету.
·
Продовжити знайомити молодих
спеціалістів та нових вчителів ОТМ з досвідом роботи більш досвідчених
вчителів, використовуючи наукові досягнення і методичні знахідки.
·
Продовжити практичне впровадження знань
вчителів ОТМ з формування основних компетентностей учнів на
уроках образотворчого мистецтва.
·
Постійне оновлення інформації на віртуальному середовищі методичного
об’єднання вчителів на блозі вчителів ОТМ міста.
·
Продовжити теоретичне та практичне
впровадження знань вчителів ОТМ
щодо використання інноваційних комп’ютерних технологій на уроках ОТМ та
позаурочній діяльності з метою підвищення інтересу до предмету та розвитку
творчих здібностей.
·
Звернути увагу вчителів на чітке
виконання вимог щодо конкурсів, що
подаються у положеннях, на їх кількість та якість виконання наданих експонатів.
СКЛАД МЕТОДИЧНОГО ПІДРОЗДІЛУ
ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 2019-2020 н. р.
№
|
Школа
|
ПІБ
|
Дата народ.
|
Освіта
|
Кате
горія
|
Звання
|
Пед
стаж
|
Рік курс. підг.
|
Рік атестції
|
Класи
|
Проблемна тема з предмету
|
№1
|
Вагіс
Олег Вікторович
|
06.01
1963
|
Вища
ЗДУ 1989
|
Вища
|
Учитель методист
|
30
|
02.03-11.05.2016
|
20.03.
2017
|
5-7
|
Особистісно-зорієнтований
підхід в процесі вивчення ОБМ
|
|
№4
|
Барняк Віта
Володимирівна
|
01.02
1976
|
Вища, МДПІ 1998
|
Спец.
|
-
|
9
|
16.01-27.01.2017
|
15.03
2018
|
5-7
|
Розвиток креативності учнів
засобами інтерактивних технологій на уроках мистецтва
|
|
Л №5
|
Саєнко Лілія Миколаївна
|
23.06
1961
|
Вища
МДПІ 1978
|
Вища
|
Учитель методист
|
36
|
02.03-11.05.
2016
|
26.03.
2017
|
5-7
|
Використання арт-технології та
цифрових освітніх ресурсів на уроках естетичного циклу з метою виховання
особистості з високим рівнем життєвої компетентенції.
|
|
№6
|
Мишустіна Наталя Володимирівна
|
21.11
1968
|
Вища
МДПУ 1996
|
Вища
|
Старший учитель
|
30
|
15.05-02.06.2017
|
16.03
2015
|
5-7
|
Розвиток пізнавальних
здібностей шляхом впровадження ІКТ
|
|
№7
|
Майдебура Наталія Борисівна
|
27.04
1973
|
Вища , ХДПІ, 1995
|
Вища
|
-
|
18
|
23.05-03.06
2016
|
24.03
2015
|
5-7
|
Формування компетентно-творчої особистості учня
шляхом використання інноваційних технологій на уроках образотворчого
мистецтва
|
|
№8
|
Винниченко Тетяна Вацлавівна
|
15.07.
1970
|
Вища
ДонГУ, 1996
|
Вища
|
-
|
22
|
2014
|
11.03.
2015
|
5-7
|
Розвиток творчої та самостійної
особистості засобами інноваційних технологій
|
|
№9
|
Антонюк Володимир Іванович
|
13.11
1963
|
Вища,
МДПІ
1989
|
Вища
|
-
|
29
|
2018
|
2024
|
5-7
|
Упровадження естетичного
виховання на уроках образотворчого мистецтва
|
|
Л№10
|
Акімова Олена
Олегівна
|
02.05
1982
|
Вища
МДПІ 2008
|
спеціаліст
|
-
|
11.6
|
-
|
21.03
2016
|
5-7
|
Значення уроків образотворчого
мистецтва у корекції психоемо- ційного стану учнів
|
|
№
11
|
Малініна Марія Тарасівна
|
26.03
1970
|
Вища
МДПІ 1995 р
|
1
|
-
|
20
|
16.01-27.01.2017
|
23.032018
|
5-9
|
Впровадження інтерактивних форм
роботи на уроках образотворчого мистецтва
|
|
№
13
|
Лучкіна Альона Віталіївна
|
09.08.
1996
|
Вища
|
спеціаліст
|
-
|
-
|
31.05.2019
|
-
|
5-7
|
Розвиток креативності учнів
засобами технології створення ситуації успіху
|
|
№
14
|
вакансія
|
||||||||||
№
15
|
Кардашов Володимир Миколайовмч
|
26.11.
1954
|
Вища, Одес ПІ,
1982
|
Вища
|
Учитель-методист, кандидат
пед.. наук
|
45
|
2017
|
28.03.2019
|
5-11
|
Художньо-творчий розвиток
школярів
|
|
№
16
|
Вишневська Вікторія Аркадіївна
|
27.05
1974
|
Вища
|
Вища
|
-
|
23
|
16.01-27.01.2017
|
29.03.2018
|
5-7
|
Розвиток творчої компетентності учнів на уроках образотворчого
мистецтва через використання інноваційних технологій в умовах відкритого
освітнього простору
|
|
Г №
19
|
Федотова Тетяна Леонідівна
|
24.08
1968
|
Вища Сумський держ. пед.
інс-т ім. А.С.Макаренка
|
спеціаліст
|
-
|
28
|
-
|
-
|
5-10
|
Формування навчально- пізнавальної
компетентності та естетичного смаку учнів на уроках мистецтва, шляхом
використання ІКТ
|
|
№
20
|
Андріяшко
Володимир Миколайович
|
28.11
1966
|
Вища
|
І
|
-
|
29
|
31.10-11.11.2016
|
28.03.2019
|
4,
5-7
|
Розвиток творчого мислення на
уроках образотворчого мистецтва засобами особистісно-орієнтованого навчання
|
|
№
22
|
Раділова
Тетяна
Василівна
|
12.04.
1988
|
Вища,
КНУ
2014
|
спеціаліст
|
-
|
10
|
-
|
-
|
5-7
|
Естетичне виховання учнів
засобами образотворчого
мистецтва
|
|
№
23
|
Кацило Наталія Вікторівна
|
25.04
1968
|
Вища
МДПІ 1990
МДПУ 2004
|
Вища
|
Учитель-методист
|
29
|
12-23.02
2018
|
03.04.
2018
|
5-7
|
Розвиток художньої предметної
компетентності учнів на уроках образотворчого мистецтва через упровадження
демократичних принципів навчання
|
|
№
23
|
Тюріна Олена Василівна
|
28.06
1973
|
Вища,
ХДПУ, 1995
|
Вища
|
Учитель-методист
|
24
|
27.11-15.12
2017
|
31.03
2015
|
1-4
|
Розвиток демократичних
цінностей в учнів засобами авторської методичної системи художньої діяльності
|
|
№
24
|
Миронова Віталіна Сергіївна
|
23.10
1977
|
Вища, МПДУ 2006
|
І
|
-
|
20
|
30.10.-11.11.2016
|
23.03
2015
|
5-7
|
Розвиток художньо-творчої уяви
школярів як основа розвитку їх творчого потенціалу
|
|
№
25
|
---
|
Аналіз педагогічних кадрів
(2019-2020 н.р.)
I.
Всього
вчителів – 18
З них мають:
·
Спеціальну
освіту – 6
·
Педагогічну
за іншим фахом – 12
-
Зі
стажем до 5 років - 1
-
Від
5 до 25 років – 9
-
Більше
25 років – 8
II. Освіта:
·
Вища
– 18
·
Сер.
спец. – 0
III.
Кваліфікація:
·
«спеціаліст» - 5
·
«I
I категорія» - 0
·
«I
категорія» - 3
·
«вища
категорія» - 10
IV.
Звання:
·
Старший
учитель -1
·
Учитель-методист
– 5
·
Заслужений
учитель - 0
·
Кандидат
наук – 1
·
Доктор
наук - 0
Серпень. 2019 р., НВК № 16
Перше засідання ММО
вчителів образотворчого мистецтва
|
|||
Тема
|
Актуальні
проблеми викладання предмету
«Образотворче
мистецтво» у 2019-2020 н. р.
|
||
Форма
|
Зустріч у творчій вітальні
|
||
Теоретичний блок
|
|||
1.
|
Аналіз роботи ММО за 2018-2019 н.р.
|
Вишневська В.А.,
НВК № 16
|
|
.2.
|
Опрацювання
інструктивно-методичних матеріалів.
Планування на 2019-2020 н.р
|
Вишневська В.А.,
НВК № 16
|
|
Практичний блок
|
|||
1.
|
Майстер-клас «Малювання акварельними фарбами в
техніці
«А-ля прима»»
|
Карайлієва Т.В., ПДЮТ
|
|
2.
|
Презентація методичної літератури з проблем
викладання образотворчого мистецтва
|
Федотова Т.Л.
Л. № 19
|
|
Жовтень 2019 р., ЗОШ № 7
Друге засідання ММО вчителів
образотворчого мистецтва
|
||
Тема:
|
«Впровадження інтерактивних форм
роботи на уроках образотворчого мистецтва»
|
|
Форма:
|
Методичний аукціон
|
|
Теоретичний блок
|
||
1.
|
Обмін досвідом. Розвиток пізнавальних здібностей школярів шляхом впровадження
ІКТ.
|
Вишневська В.А.
НВК
№ 16
|
2.
|
Обмін досвідом. Розвиток творчої та самостійної особистості засобами
інноваційних технологій.
|
Винниченко Т. В. ЗОШ
№ 8
|
3.
|
Дискусія. Інноваційна діяльність
на уроках образотворчого мистецтва в контексті проекту "Нова українська школа".
|
Педагоги
шкіл міста
|
Практичний блок
|
||
Тренінг.
«Колективна творча діяльність на уроках образотворчого мистецтва»
|
Майдебура Н.Б.,
ЗОШ № 7
|
Січень 2020 р. «АРТ-студія» міста Мелітополя.
Третє засідання
|
|||
Тема:
|
Арт-простір як інструмент підвищення професійної компетентності вчителів мистецьких
дисциплін.
|
||
Форма:
|
Педагогічна галерея.
|
||
Теоретичний блок
|
|||
1.
|
Арт-простір – платформа для творчого
зростання вчителів міста.
|
С.О. Романенко,
методист міськуо
Вишневська В.А., НВК №
16,
Покатильська Г.В., СШ №
25
|
|
2.
|
«Арт-презентації» -
зустріч з цікавими і творчими особистостями.
|
Вишневська В.А., НВК №16
Покатильська Г.В., СШ №
25
|
|
3.
|
Дискусія «Шляхи розвитку
арт-простору з метою самореалізації педагогів міста»
|
Педагоги шкіл міста
|
|
Практичний блок
|
|||
1.
|
Методична сушка
«ТОР-20» (картин досягнень вчителів музичного та образотворчого мистецтва)
|
Вишневська В.А., НВК №16
Покатильська Г.В., СШ №
25
|
|
2.
|
«Різдвяні
мотиви» - виставки творчих робіт, камерний концерт.
|
Педагоги
шкіл міста
|
|
Березень 2019 р. НВК № 16
Четверте засідання ММО вчителів образотворчого мистецтва
|
||
Тема:
|
« Компетентний учитель – компетентний учень»
|
|
Форма:
|
Зустріч у творчій вітальні
|
|
Теоретичний блок
|
||
1.
|
Круглий стіл.
Від творчості учителя до творчої особистості учня. Підсумки результатів роботи вчителів міста у 2019-2020 навчальному році.
|
Вчителя міста. Вишневська В.А.,
НВК № 16
|
2.
|
Обмін досвідом. «Розвиток художньо-творчих здібностей учнів
засобами нетрадиційного малювання».
|
Педагоги
шкіл міста
|
3.
|
Доповідь. «Шляхи розвитку
креативного мислення на уроках
художньо-естетичного циклу»
|
Кардашов
В.М., СШ № 15
|
Практичний блок
|
||
1.
|
Тренінг «Розвиток креативних здібностей педагогів»
|
Психолог НВК №16,
Зубова О.О.
|
.
Проблемна
тема
ММО
на 2016-2017 н. р.:
«Вдосконалення
професійної компетентності вчителя образотворчого мистецтва як основи для
формування і розвитку конкурентноспроможньої особистості
засобами
інноваційних технологій»
Основні
напрямки роботи ММО :
1.
Поглиблення
методичних знань, технологій навчання і виховання в сучасних умовах для підвищення рівня
методологічної компетентності вчителів образотворчого мистецтва.
2.
Використання
мультимедійних технологій на уроках ОМ Розширення і поглиблення практичних
знань, умінь, навиків використання ІКТ на уроках образотворчого мистецтва
вчителів ОТМ
3.
Продуктивність
роботи вчителя над проблемною темою.
4.
Продовження створення
роздаткового матеріалу з послідовністю виконання практичних-творчих робіт для
учнів 5-х – 7-х класів за новою програмою.
5.
Функціонування блогу вчителів образотворчого мистецтва для
розповсюдження знань, передового педагогічного досвіду, досягнутих результатів
з предмету вчителів вищої категорії, старших вчителів. вчителів методистів.
6.
Вдосконалення
моніторингових досліджень з участі та результативності вчителів міста в
конкурсах ОТМ та ДУМ.
7.
Підготовка та
участь шкіл у міському огляді-конкурсу кабінетів образотворчого мистецтва.
ЗМІСТ
РОБОТИ
Перше засідання ММО
07.09.16 р. НВК №
16
Теоретичний
семінар.
Тема: Актуальні проблеми викладання
предмету
«Образотворче
мистецтво» у 2016-2017 н. р.
№
|
Зміст
|
Відповідальний
|
Очікувальний
результат
|
1
|
Звіт про роботу ММО за 2015-2016 н. р. та напрямки
роботи на 2016-2017 н. р.
|
Керівник ММО Вишневська В.А., НВК № 16
|
Планування роботи ММО на 2016-2017 н. р.
|
2
|
Завдання по веденню курсу «Образотворче мистецтво»
на основі обласних та міністерських рекомендацій.
|
Методист міськуо Романенко С.
О.
|
Робота за новою
програмою Державного стандарту для учнів 5-х, 6-х, 7-х класів
|
3
|
Результати участі шкіл міста в Всеукраїнському
конкурсі-виставці з
декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва
|
Прядка Л. В., ЗОШ №14.
|
Прийняти до уваги результати
участі шкіл міста .
|
4
|
Діагностування вчителів з метою виявлення питань що
викликають найбільші труднощі при викладанні предмету
|
Керівник ММО Вишневська В.А., НВК № 16
|
Поглиблення методичних знань,
технологій навчання і виховання на уроках.
|
5
|
Огляд статей фахових журналів «Мистецтво та освіта»,
«Мистецтво в школі», та журналів «Все для вчителя», «Директор».
|
Миронова В.С. ЗОШ №
24
|
Прийняти до уваги
статті фахових журналів
|
Друге засідання ММО
Листопад 2016 р. НВК №16
Семінар-практикум
Тема:
«Використання інформаційних технологій для підвищення
мотиваційної та інформаційної компетентностей
вчителів міста»
№
|
Зміст
|
Відповідальний
|
Очікувальний
результат
|
1
|
Впровадження нових
інформаційних технологій на уроках образотворчого мистецтва. «А я роблю це
так!» (З досвіду роботи вчителя)
|
Кацило Н. В., ЗОШ №23
|
Підвищення рівня інформаційної компетентності вчителів міста
|
2
|
Модель уроку для учнів 6-х
класів з використанням медіатехнологій
|
Майдебура Н.Б., ЗОШ №7
|
Проведення уроків для учнів 6-х класів з викорис- танням
медіатехнологій
|
3
|
Використання
web-квестів
у навчально-виховному процесі.
(З
досвіду роботи вчителя)
|
Катюха С.М.,
Г. №9
|
Створення зразка web-квеста з образотворчого мистецтва
|
4
|
Функціонування блогу вчителів образотворчого мистецтва.
|
Миронова В.С. ЗОШ № 24
|
Продовження
функціонування блогу вчителів образотворчого мистецтва
|
Січень 2017 р. НВК №16
Теоретичний семінар.
Тема: Компетентний
учитель – компетентний учень
№
|
Зміст
|
Відповідальний
|
Очікувальний
результат
|
1
|
Розвиток творчого мислення на
уроках образотворчого мистецтва.
(З досвіду роботи вчителя)
|
Андріяшко В.М., ЗОШ № 20
|
Використання
досвіду роботи на уроках образотворчого мистецтва
|
2
|
Міжпредметні
зв’язки на уроках образотворчого мистецтва.
(З досвіду роботи вчителя)
|
Вишневська В.А., НВК № 16
|
Використання досвіду
роботи на уроках образотворчого мистецтва
|
3
|
Підготовка
та участь колективів шкіл у міських та обласних оглядах, конкурсах художньо-естетичного циклу.
|
Методист
міськуо Романенко С. О
|
Спрямувати роботу
по підготовці до участі у конкурсах.
|
4
|
Круглий стіл.
Підготовка до участі шкіл у міському огляді-конкурсу кабінетів
образотворчого мистецтва
|
Вчителя міста
|
Спрямувати роботу
по підготовці до участі у конкурсі.
|
Четверте засідання ММО
Квітень 2017 р.
НВК №16
Практичний семінар.
Тема: Підвищення практичної підготовки вчителів міста при
викладанні тем з «Декоративно-ужиткового мистецтва» враховуючи інноваційний характер освіти.
№
|
Зміст
|
Відповідальний
|
Очікувальний
результат
|
1
|
Традиційні техніки зображення.
Петриківський розпис.
(З досвіду роботи вчителя)
|
Катюха С.М.,
Г. №9
|
Підвищення рівня
професійної компетентності вчителів міста при роботі з традиційними техніками
малювання.
|
2
|
«Майстер – клас»: «Виготовлення святкових подарунків»
|
Миронова В.С. ЗОШ №
24,
Сова О. О.
ЗОШ № 22
|
Обмін досвідом з
метою впровадження в практику роботи.
|
3
|
Від творчості учителя до творчої особистості учня.
Підсумки результатів роботи вчителів міста у 2016-17
навчальному році.
|
Керівник ММО Вишневська В.А., НВК № 16
|
Підсумки результатів роботи вчителів міста у навчальному році.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий